Splošni pogoji spletne trgovine za športna oblačila znamke LU so oblikovani v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o davčnem potrjevanju računov (ZdavPR), in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Podatki o podjetju: Lana Matjašič s.p.
Naslov: Partizanska cesta 5, 2230 Lenart
IBAN: SI56 0410 2020 4813 838
Matična številka: 9495045000
ID za DDV: 37793349
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni ob trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Ob oddaji naročila je uporabnik vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Spletna trgovina LU se zavzema za varstvo vaših osebnih podatkov z izjemno skrbnostjo in najnovejšimi varnostnimi standardi. Naša najpomembnejša odgovornost je varovati zaupnost osebnih podatkov, ki ste nam jih zaupali, in jih zaščititi pred nepooblaščenim dostopom.
Priporočamo vam, da pozorno preberete spodaj navedene pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine LU. Svojo odločitev za nadaljevanje nakupa v spletni trgovini LU razumemo kot potrditev vaše seznanjenosti s celotnimi splošnimi pogoji poslovanja. Znamka LU si pridržuje pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini LU. Vse spremembe zavezujejo kupce, zato vam priporočamo, da redno pregledujete pogoje poslovanja.
Ob registraciji v sistem spletne trgovine LU uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako njegovemu elektronskemu naslovu, ter geslo. Uporabniško ime in geslo nedvoumno povezujeta uporabnika z vnesenimi podatki, kar olajša sam nakup. Ponudnik zagotavlja, da bodo podatki popolnoma zaščiteni in uporabljeni v skladu s soglasjem (potencialnega) kupca. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje znamke LU, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
PONUDBA IZDELKOV
Informacije o izdelkih in priložene fotografije so natančne in redno posodobljene. V primeru morebitnih napak se iskreno opravičujemo in vas vabimo, da nas o njih obvestite na info@be-lu.com. Če izdelki niso na voljo, je to jasno označeno na spletni strani ali v sporočilu, ki ga prejme kupec ob oddaji naročila.
NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila.
plačilo po predračunu
s plačilom s kreditno kartico Visa/Mastercard/Maestro
plačilo s PayPal-om
POŠILJANJE IN DOSTAVA
Pakete pošiljamo samo znotraj Republike Slovenije. Pošiljamo s Pošto Slovenije in strošek dostave v vrednosti 110€ je 3,90€ in za nakupe, ki presegajo 110€ je postnina brezplacna.
NAROČANJE
Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem se sklene v trenutku, ko spletna trgovina pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vsi pogoji, vključno s cenami, nespremenjeni in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kupec se šteje za osebo, katere podatki so bili navedeni ob oddaji naročila, in kasnejše spreminjanje teh podatkov ni mogoče. Pogoj za nakup je polnoletnost kupca. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika, hkrati pa kupec ob potrditvi nakupa prejme račun na vpisan elektronski naslov. Spletno naročanje je na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbere in naroči izdelke, ki so na voljo v spletni trgovini, razvrščene po kategorijah. Do nakupa pridete skozi preproste korake. Izberete izdelek ali izdelke ter jih dodate v košarico, pregledate nakupovalno košarico, vnesete svoje podatke za račun in dostavo, izberete način dostave in plačila ter potrdite naročilo. Izbrano blago vam bomo dostavili na izbrani naslov v najkrajšem možnem času.
ROK DOSTAVE:
običajno: 2-5 delovnih dni od prejema plačila
ob povečanem obsegu dela*: 2-15 delovnih dni od prejema plačila
*črni petek, v primeru večjih popustov,…
CENE
Cene se uporabljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo predhodno določene veljavnosti. Cene so veljavne ob uporabi zgoraj navedenih načinov plačila pod zgoraj navedenimi pogoji.
Sklenitev kupoprodajne pogodbe med ponudnikom in kupcem se zgodi takoj, ko ponudnik potrdi naročilo (hkrati kupec prejme elektronsko sporočilo z naslovom “Naročilo potrjeno”). Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani ter veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma ali do razprodaje zalog.
Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe oz. vrnitve naročenega blaga: V primeru pogodb, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (skladno s 43.č in 43.d členom ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh sporoči podjetju na elektronski naslov info@be-lu.si, da odstopa od pogodbe, brez potrebe po pojasnitvi razloga za svojo odločitev. Rok za to se prične šteti en dan po prejemu artiklov. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za obvestilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora blago vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od naročila. Naslov za vračilo blaga je: Lana Matjašič, Partizanska cesta 5, 2230 Lenart. Ko podjetje prejme blago, bo potrošniku v skladu z zakonom povrnilo vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki ga mora potrošnik nositi v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in jih zavrnemo ob dostavi. V primeru, ko je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga prodajalec ob vračilu prevzame na svoje stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vrniti po pošti na običajen način.
Stranka mora najpozneje v 14 dneh po elektronskem sporočilu na info@be-lu.si sporočiti svojo nameravano vrnitev izdelka, pri čemer bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima nato še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru ne bomo mogli izvesti vračila denarja. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, vendar najkasneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Za zagotovitev varnosti, natančnosti in pravočasnosti vračila ter za evidentiranje plačil, se bo vračilo plačila kupcu izvedlo z nakazilom na njegov transakcijski račun, kartico ali PayPal račun, ki je bil uporabljen pri plačilu naročila. V primeru odstopa od pogodbe, kjer je bil uporabljen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vrnejo uporabniku. Na TRR uporabnika se vrne le največji znesek, ki je bil vplačan. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe obravnava kot plačilno sredstvo in se vrne uporabniku v obliki darilnega bona, medtem ko se vplačani znesek vrne na TRR uporabnika. V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu s ZVPot, lahko ponudimo potrošniku odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo določimo s pisnim zapisnikom ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva po potrditvi potrošnika prek elektronske pošte. Potrošnik lahko koristi navedeno odkupnino le ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
PLAČEVANJE Z PLAČILNIMI IN KREDITNIMI KARTICAMI
Za plačila z uporabo plačilnih ali kreditnih kartic veljajo naslednji dodatni pogoji: Plačnik (kot navedeno v računu uporabnika) mora biti enaka oseba ali organizacija, kot je imetnik plačilne ali kreditne kartice. Ponudnik si pridržuje pravico do preklica naročila, če se podatki plačnika na računu ne ujemajo s podatki na plačilni ali kreditni kartici. Po potrditvi naročila ni mogoče spremeniti vsebine naročila ali končnega zneska naročila, razen če to izrecno odobri ponudnik.
PROMOCIJSKE KODE
Promocijske kode prinašajo različne ugodnosti pri nakupu v spletni trgovini LU. Aktivno kodo prejmete na naslovni strani oglasnega sporočila, v e-pošti znamke LU ali drugih komunikacijskih kanalih. Vsaka koda ima svoj časovni okvir, v katerem jo je treba uporabiti; po poteku tega roka koda ne velja več. Če kupec uporabi promocijsko kodo in nato prekliče naročilo po lastni volji, izgubi pravico do ugodnosti, povezane s to kodo.
Promocijske kode se ne seštevajo in ne veljajo za izdelke, ki so že v akciji, razen če je izrecno drugače navedeno.
PREKLIC NAROČILA
Naročilo, ki je bilo že oddano, lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče, vendar le do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je mogoč le preko naslova info@be-lu.si. Pri preklicu naročila je obvezno navesti naslednje podatke: številko naročila, ime in priimek kupca ter naslov kupca.
VRAČILO BLAGA
V skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) (Uradni list RS, št. 98/04) ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh od prejema blaga na naslov info@be-lu.si sporoči, da odstopa od pogodbe, pri tem pa ni dolžan navesti razloga za svojo odločitev. V tem primeru potrošnika bremenijo le neposredni stroški vračila blaga.
Potrošnik mora v vsakem primeru v paket priložiti izpolnjen Obrazec za vračilo ali menjavo blaga. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko bo mogoče, v največ 14 dneh od prevzema vrnjenega blaga.
Blago mora biti v enakem stanju, kot je bilo prejeto, torej nepoškodovano, neoprano, z vsemi etiketami in v originalni embalaži. V primeru, da je artikel že bil nošen, opran ali kako drugače obrabljen s strani kupca, si pridržujemo pravico do zmanjšanja vrednosti blaga.
Morebitne zamude pri vračilu kupnine, ki so posledica banke ali spletne aplikacije za bančne nakazile, ne spadajo v odgovornost našega podjetja.
Naslov za vračilo blaga:
Lana Matjašič Filipič
Partizanska cesta 5
2230 Lenart
MENJAVA IZDELKOV
Spletna trgovina LU omogoča menjavo izdelka za enak izdelek v drugi velikosti ali barvi, če je želeni izdelek na voljo na dan, ko podjetje prejme vrnjeni izdelek. Zahteva za menjavo mora vsebovati izpolnjen Obrazec za menjavo izdelka. Stroški pošiljanja izdelka nazaj podjetju bremenijo potrošnika, medtem ko ponovno pošiljanje novega izdelka krije podjetje. Rok za menjavo je 14 dni od prevzema izdelka.
POŠKODOVANA ALI UNIČENA POŠILJKA
V primeru predplačila ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki dostavni službi ne odgovarja za fizične poškodbe, uničenje, izgubo pošiljke ali znake odprtja embalaže. V teh primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, brez dodajanja ali odstranjevanja česarkoli, in izpolni reklamacijski zapisnik. Hkrati mora o tem obvestiti tudi ponudnika prek kontaktnega e-poštnega naslova info@be-lu.si.
STVARNA NAPAKA
Stvarna napaka se opredeli kot:
- Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo običajno uporabo ali za promet.
- Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno uporabo, ki jo je kupec želel in je bila prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana.
- Artikel nima lastnosti in značilnosti, ki so bile izrecno ali tiho dogovorjene oziroma predpisane.
- Prodajalec je izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Preverjanje primernosti artikla poteka s primerjavo z drugim nepoškodovanim artiklom istega tipa, prav tako pa se upoštevajo izjave proizvajalca ali oznake na samem izdelku.
Uveljavljanje stvarne napake poteka tako, da kupec prodajalca v zakonsko določenem roku obvesti o napaki in mu omogoči pregled artikla. To se lahko izvede z vračilom izdelka ali s pošiljanjem jasnih fotografij izdelka, odvisno od vrste artikla (o čemer bo kupec obveščen med postopkom).
Pravica do uveljavljanja stvarne napake na artiklu je opredeljena v skladu z določbami Zakona o varstvu potrošnikov.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Osebne podatke bo ponudnik uporabil izključno za izpolnitev naročila (vključno z dostavo informativnega gradiva, ponudb in računov) ter za vse potrebne komunikacije.
Osebnih podatkov uporabnika nikoli ne bomo posredovali nepooblaščenim osebam. Za varnost uporabniškega imena in gesla je odgovoren sam uporabnik, ki mora poskrbeti za njuno zaščito.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo stopil v stik z uporabnikom preko sredstev komunikacije na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Vsa oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
- Pošiljatelj bo jasno razviden.
- Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
- Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
- Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina LU, vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka LU in logotip sta v lasti podjetja ______________.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Trudi se vzpostaviti učinkovit sistem za obravnavo pritožb in določiti osebo, ki jo lahko kupec kontaktira v primeru težav preko telefona ali elektronske pošte. Pritožbe se lahko vložijo preko e-poštnega naslova info@be-lu.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil prejem pritožbe, kupcu sporočil predviden čas obravnave ter ga ves čas obveščal o poteku postopka. Zaveda se, da je bistvena značilnost potrošniških sporov, zlasti glede sodnega reševanja, njihova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju spora. Ponudnik se zato po svojih najboljših močeh trudi doseči sporazumno rešitev morebitnih sporov.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
V skladu z zakonskimi določbami ne priznavamo nobenega ponudnika izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje takšnih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Kot ponudnik blaga in storitev preko spletne trgovine na območju Slovenije na naši spletni strani objavljamo elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Zgoraj navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
NAGRADNE IGRE IN PROMOCIJSKE KODE
V nagradnih igrah lahko sodelujejo vsi, razen tistih, ki so zaposleni pri organizatorju te nagradne igre.
Kako sodelovati v nagradni igri? Sodelovanje v nagradni igri je mogoče s pravilnim odgovorom na nagradno vprašanje, če je le-to postavljeno, ter z vnosom obveznih podatkov, kot so ime in e-naslov.
Nagrajenec bo določen z računalniškim žrebom. V nagradni igri sodelujejo vsi pravilno poslani odgovori, ki izpolnjujejo pogoje navedene v točki 2. in prispejo do konca trajanja posamezne nagradne igre. Zamenjava nagrade za gotovino ni mogoča, prav tako ni dovoljen prenos nagrade na tretjo osebo. Pred izročitvijo nagrade bo organizator nagradne igre kontaktiral nagrajence in jih pozval, da v roku 30 dni posredujejo preostale potrebne osebne podatke, kot so ime in priimek, naslov ter telefonska številka. Nagrado bodo nagrajenci prejeli po pošti.
Organizator ne prevzema nobene odgovornosti in ne sodeluje v sporih glede lastništva izžrebanih nagrad. Nagrado bo organizator izročil osebi, ki bo navedena na izpolnjenem obrazcu. Sodelujoči s sodelovanjem v nagradni igri izrecno soglašajo, da organizator ni odgovoren za morebitno škodo, ki bi nastala kot posledica prevzema in uporabe nagrade. V primeru okoliščin, na katere organizator ne more vplivati (višja sila), lahko organizator odpove nagradno igro. O takšni odpovedi bo obvestil udeležence preko medijev. V takem primeru udeležencem ne odgovarja za morebitno nastalo škodo.
S sodelovanjem v nagradni igri udeleženci potrjujejo, da so seznanjeni s temi pravili in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu z njimi. V primeru spora ali nejasnosti so ta pravila primarnega pomena v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.
Nagrajenci nagradne igre dovoljujejo objavo posredovanih osebnih podatkov (imena in priimka) na spletni strani www.be-lu.si, Instagramu in Facebook strani LU. S sodelovanjem v nagradni igri se udeleženec nagradne igre strinja z zbiranjem, obdelovanjem in hranjenjem posredovanih osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. I. RS, št. 86/2004, 67/2007). S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje obdelavo podatkov v oglaševalske namene.
Sodelujoči lahko kadarkoli zahteva preklic sodelovanja v nagradni igri. Vse pritožbe in reklamacije rešuje organizator nagradne igre. V primeru upravičenih pritožb se organizator zavezuje, da jih bo odpravil čim prej in o tem obvestil udeleženca.
Organizator si pridržuje pravico do spremembe pravil, če to zahtevajo tehnični ali komercialni razlogi ali razlogi, ki izhajajo iz javnega interesa. Vse spremembe in novosti nagradne igre bodo udeležencem sporočene preko objav na Instagram in Facebook strain LU.